Blisko 6-procentowy wzrost na rynku reklamy telewizyjnej

Pomimo obaw o kryzys gospodarczy, w bieżącym roku globalny rynektelewizyjnej reklamy zanotuje solidny wzrost.

km
km
Udostępnij artykuł:

Dochody na rynku globalnej reklamy w telewizji mają w bieżącymroku wynieść 123 miliardy dolarów, czyli o 5,8 procenta więcej wporównaniu z rokiem 2007 - informuje serwis Media Life, powołującsię na raport firmy badawczej Informa Telecoms & Media.

To wyższy wzrost w porównaniu z rokiem wcześniejszym, gdydochody wzrosły tutaj o 3,5 procenta. Z kolei tegoroczny wzrostzostanie uzyskany przede wszystkim dzięki sierpniowym igrzyskomolimpijskim w Pekinie.

Z raportu Informy wynika również, że w ubiegłym roku największymrynkiem telewizyjnej reklamy były Stany Zjednoczone, gdzie wydanona nią 43,2 miliarda dolarów, a druga pod tym względem byłaJaponia. Tymczasem najwyższy wzrost wydatków został zaobserwowany wRosji i Rumunii.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska