Bloger Tomasz Woźniak promuje olej rzepakowy

Bloger kulinarny Tomasz Woźniak został ambasadorem kampanii „Pokochaj olej rzepakowy”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje Saatchi & Saatchi i Marketing & Communications Consultants.

jj
jj
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest promowanie oleju rzepakowego jako naturalnego źródła zdrowia, podkreślenie walorów odżywczych produktu oraz jego znaczenia w codziennej diecie i profilaktyce zdrowotnej.

Akcja obejmuje serię krótkich filmików z przepisami kulinarnymi. Będą one publikowane przez najbliższe trzy miesiące, m.in. na stronie pokochajolejrzepakowy.pl oraz kanale YouTube i profilu na Facebooku. Akcję wspiera grono uznanych ekspertów, m.in. w poprzednim roku do programu dołączyła Katarzyna Bosacka.

Kampania „Pokochaj olej rzepakowy” jest realizowana w Polsce oraz na Łotwie już trzeci rok. W br. obejmuje prasę kobiecą: („Życie na Gorąco”, „Naj”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Pani” i „Food Forum”), działania w supermarketach na terenie całego kraju oraz aktywności w internecie (m.in. social media, kampanie odsłonowe, strona www). Za kampanię w Polsce odpowiedzialne są agencje Saatchi & Saatchi (kreacja) oraz Marketing & Communications Consultants (działania PR).

grafika

Organizatorem kampanii jest Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju. Akcja jest finansowana ze źródeł Unii Europejskiej, rządu polskiego i PSPO. Program koordynuje Agencja Rynku Rolnego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]