Blue Media klientem domu mediowego UM

Spółka technologiczna Blue Media (wkrótce Autopay) wybrała dom mediowy UM (IPG Mediabrands) jako partnera strategicznego w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarządzania danymi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Blue Media klientem domu mediowego UM

Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Blue Media – fintechem, z którego produktów, korzysta ok. 35 tys. firm i ponad 10 mln użytkowników miesięcznie.

UM została wybrana w wyniku przetargu, w którym brały udział trzy agencje. Ich nazw nie ujawniono.

- Długo szukaliśmy partnera, który ma nie tylko ogromne doświadczenie medialne, ale również doskonale rozumie nasze ambicje i cele. Cieszymy się, że to właśnie UM będzie nam towarzyszył w tworzeniu i egzekucji strategii nowej marki parasolowej Autopay - , mówi Damian Lüdke, head of brand experience HUB, Blue Media.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-blue-media-autopay,7169650654369921a ##

Do zadań UM należy doradztwo i wsparcie strategiczne Blue Media w obszarach komunikacji, technologii marketingowych i zarzadzania danymi,oraz pełna obsługa mediowa działań, których celem jest zbudowanie szerokiej świadomości marki i oferowanych przez nią rozwiązań, zarówno w obszarze B2B, jak i B2C.

UM będzie również wspierać plany ekspansji zagranicznej Autopay Mobility, która zamierza przekształcić się w międzynarodową firmę technologiczną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta