Bluecloud Interactive zadba o obsługę digital BioFeed

BioFeed, polski producent i dostawca rozwiązań żywieniowych dla zwierząt, powierzył działania digitalowe agencji Bluecloud Interactive.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Bluecloud Interactive zadba o obsługę digital BioFeed

W ramach powierzonych działań agencja Bluecloud Interactive odpowiadać będzie za obsługę profili BioFeed w social mediach, przygotowywanie kreacji do kampanii digital, koordynację współprac z influencerami oraz działania mediowe. Cel współpracy to przede wszystkim wzmocnienie pozycji brandu na rynku oraz zbudowanie wokół niego zaangażowanej społeczności.

Wśród wspieranych digitalowo przez Bluecloud Interactive marek z portfolio BioFeed znajdą się Euphoria, Tasty Life oraz Vital Fit.

– Zrozumienie produktu, otoczenia rynkowego i poukładanie w tym wszystkim specyfiki 3 marek bez wzajemnej kanibalizacji to duże wyzwanie. W podjęciu ostatecznej decyzji o współpracy zadecydowała przede wszystkim kompleksowość oferty agencji oraz dobrze przygotowana strategia. Poszukiwaliśmy doświadczonego zespołu, dzięki któremu będziemy mogli w jednym miejscu zadbać o media społecznościowe, kreacje, kampanie mediowe, współpracę z influencerami oraz eventy. Tę kompleksowość oferuje właśnie w Bluecloud Interactive – komentuje rozpoczynającą się współpracę Maciej Wernicki, marketing director BioFeed.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"