BNP Paribas uruchamia globalną kampanię

BNP Paribas uruchamia globalną kampanię reklamową, która ma zwiększyć świadomość na temat marki na rynkach międzynarodowych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Przygotowana przez agencję CutWater kampania będzie prowadzona w większości krajów całego świata. Wyjątkiem jest Francja, gdzie markę BNP Paribas zna 99 proc. konsumentów.

Akcja pod hasłem "Keep reaching" rozpoczyna się w listopadzie i potrwa przez cały 2011 rok. Obejmie ona reklamy w telewizji, na billboardach, w prasie oraz w internecie. Bank planuje także wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska