ROZWIŃ

„Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link

Rozpoczęła się kampania reklamowa nowych smartfonów Neffos C5 i C5L (produkowanych przez firmę TP-Link), której bohaterem jest youtuber Maciej Dąbrowski, znany też jako Człowiek Warga. Akcja jest realizowana pod hasłem „Bo żyjesz tylko dwa razy!”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
„Bo żyjesz tylko dwa razy!” - Maciej Dąbrowski promuje smartfony Neffos od TP-Link

Smartfony Neffos C5 i C5L są wyposażone m.in. w Android, czterordzeniowe procesory zapewniające płynną pracę aplikacji, 8-megapikselowe aparaty oraz obsługę dwóch kart SIM. Mają też specjalny przycisk, który umożliwia szybką zmianę wybranych elementów interfejsu, dostosowując wygląd ekranu do pory dnia lub aktualnego humoru użytkownika.

W kampanii Maciej Dąbrowski - autor kanału youtube’owego Z Dupy, znany tez jako Człowiek Warga - ma odzwierciedlać hasło główne „Bo żyjesz tylko dwa razy!”. - Maciek sam jest superbohaterem polskiego internetu, który często zaskakuje różnorodnością. Nasza kampania ma namówić wszystkich, by - tak jak robi to Maciek - odsłonili swoje drugie oblicze - tłumaczy Mariusz Piaseczny, dyrektor marketingu TP-Link Polska.

grafika

W pierwszej kolejności smartfony Neffos C5 i C5L dostępne będą w sklepach Allegro, Komputronik, NeoNet, MediaExpert oraz X-kom.

grafika

Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie (w social media, m.in. materiały wideo na kanale Maciej Dąbrowskiego) oraz na outdoorze (plakaty wielkoformatowe i nośniki w komunikacji miejskiej w największych miastach).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Never Better, działania w mediach społecznościowych realizuje agencja Szeri Szeri. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mastermind, a za działania public relations - agencja Manejo.

Komentarze (0)
kozanostra1992
8 lat temu

@LOL - „pompujemy balonik, a pewnie 3 mecze i do domu...no góra 4...” Można być hurraoptymistą lub szarym pesymistą, ale 99, 9% rodaków uważa, że to najlepsza kadra po 1989... a może nawet od hiszpańskiego mundialu w czasie Stanu wojennego!!! :P

arni
8 lat temu

Ciekawe ile legendarne WAGs zapłaciły za możliwość pokazania nowych ust i samochodów małżonka.

LOL
8 lat temu

pompujemy balonik, a pewnie 3 mecze i do domu...no góra 4...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Jimmy Kimmel wraca ze swoim show

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Maybelline współpracuje z Local Heroes

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Radio VOX FM wzmacnia zespół. Dawid Furch koordynatorem anteny

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Podcasty Polskiego Radia w serwisie Onetu. "Jesteśmy tam, gdzie są nasi słuchacze"

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

Intersnack wybrał agencję mediową do globalnej obsługi

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu

SpaceCat z nowym szefem działu influencer marketingu