Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Polska marka ortodontyczna Brightalign zmieniła swoją identyfikacje wizualną.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brightalign z nową identyfikacją wizualną

Wprowadzona właśnie identyfikacja wizualna Brightalign ma odpowiadać charakterystyce głównego oferowanego przez firmę produktu – nakładkom ortodontycznym (alignerom).

- Chcemy dać lekarzom i pacjentom produkt i narzędzie dopasowane do ich potrzeb – zarówno funkcjonalnie, jak i estetycznie. Za tym idzie także zapewnienie, że wszystko co robimy, jest dopracowane pod kątem wizualnym i formalnym, a wszystkie procedury, dokumenty oraz obsługa – dokładnie tak, jak nasz produkt - komentuje prezes zarządu Brightalign Robert Michalik.

Nowe pozycjonowanie, logo i sposób prezentacji materiałów graficznych zostały już wprowadzone w mediach społecznościowych marki. Wkrótce zostanie uruchomiony serwis internetowy w nowej szacie graficznej. Wiosną br. marka planuje zakończyć pełen proces rebrandingu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem