Carlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach

Grupa Carlsberg zakończyła przetarg na globalną obsługę kampanii reklamowych w social mediach. Do współpracy wybrała agencję We Are Social.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Carlsberg wybrał agencję do globalnej obsługi w social mediach

Brytyjski oddział We Are Social wygrał przetarg na wykonanie prac i będzie teraz współpracować z Carlsberg Group w zakresie strategii i kreatywnego rozwoju kampanii, a także produkcji treści o charakterze społecznościowym za pośrednictwem We Are Social Studios.

Zakres obsługi obejmuje kluczowe marki piwne, takie jak Tuborg, Somersby i 1664 Blanc, a kampanie obejmują wiele rynków globalnych. We Are Social będzie ściśle współpracować z globalną agencją mediową Carlsberg Group - iProspect (dentsu).

„Byliśmy pod wrażeniem połączenia kreatywnej reputacji i globalnego zasięgu We Are Social oraz ich zdolności do wprowadzania nowych technologii do naszego podejścia społecznościowego. Będziemy współpracować, aby tworzyć bardziej spójne globalnie i społecznościowe treści oraz wprowadzać nowe i świeże pomysły do ​​naszych marek" - powiedziała Henna Mertsola, global digital marketing & media director w Carlsberg Group. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję