CES 2016: Nvidia wprowadza program „GeForce GTX VR Ready”

Tuż przed targami CES 2016 (Consumer Electronics Show) w Las Vegas firma Nvidia zaprezentowała program o nazwie "GeForce GTX VR Ready", który ma uporządkować panujące na rynku zamieszanie związane z tym, jaki sprzęt jest niezbędny do tego, aby obsłużyć gry i aplikacje wirtualnej rzeczywistości.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
CES 2016: Nvidia wprowadza program „GeForce GTX VR Ready”

Za sprawą współpracy firmy Nvidia z producentami komputerów PC i notebooków, a także dzięki współpracy z producentami kart graficznych, na rynek trafią karty graficzne i systemy "GeForce GTX VR Ready", umożliwiające użytkownikom doświadczenie wrażeń związanych z wirtualną rzeczywistością. Oznaczenie "GeForce GTX VR Ready" ma pozwolić klientom szybko zidentyfikować komputery lub karty graficzne, które zdolne są do obsługi wirtualnej rzeczywistości.

GPU firmy Nvidia są centralnym elementem ekosystemu wirtualnej rzeczywistości i korzystają z graficznej architektury Nvidia Maxwell. Oprócz możliwości generowania dużej liczby klatek, architektura ta odznacza się takimi cechami związanymi z wirtualną rzeczywistością jak technologia Nvidia Multi-Res Shading, która zwiększa wydajność do 50 proc. przy zachowaniu jakości obrazu i zmniejszeniu opóźnień.

Nvidia na potrzeby związane z generowaniem wirtualnej rzeczywistości połączyła układy graficzne korzystające z architektury Maxwell, sterowniki Nvidia Game Ready Drivers oraz narzędzia dla programistów Nvidia GameWorks VR oraz Nvidia DesignWorks VR.

W programie "GeForce GTX VR Ready" uczestniczą tacy producenci komputerów jak Alienware, Maingear czy MSI.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"