Chapter1 wspiera launch marki Geocell

Agencja Chapter1 przygotowała dla firmy Sherwin-Williams Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu. To oficjalny launch w Polsce kolejnego jej brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka Geocel (kleje, uszczelniacze, silikony).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Chapter1 wspiera launch marki Geocell

Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.

- Stworzyliśmy koncepcję stoiska targowego, z przestrzenią podzieloną na dwie strefy, dwóch marek: Altax, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat i nowego brandu Geocel, który w tym momencie właśnie wchodzi na polski rynek, a jego premiera odbywa się właśnie podczas targów. Dlatego to Geocel właśnie jest mocniej uwypuklony w projekcie, a poza zabudową standardową zaproponowaliśmy elementy przestrzenne, by stoisko było bardziej atrakcyjne, zależało nam również na pokazaniu także w samym stoisku zastosowań nowego brandu – wyjaśnia Magdalena Brylowska, account manager w Chapter1.

Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę. 

Agencja Chapter1 współpracuje z Sherwin-Williams Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki - brandu Valspar. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"