Chio: Weź się wyraź

Rozpoczęła się jesienna promocja konsumencka Boys&Girls podhasłem 'Weź się wyraź' dla marki chipsów Chio. Działania mającharakter wizerunkowy, a ich celem jest wzrost sprzedaży produktówChio należących do firmy The Lorenz Bahlsen Snack-World.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Drugi etap promocji konsumenckiej rozpoczął się w październiku ipotrwa do końca br. Działania kierowane są do nastoletniej grupykonsumentów w przedziale wiekowym 10-14 lat. Charakterystycznymelementem kampanii wizerunkowej jest konsekwentny podziałkolorystyczny promocji na róż i czerń. W każdej paczce chipsów Chiooprócz wrzutek z zabawnymi tekstami znajduje się kupon z kodemumożliwiającym wzięcie udziału w  losowaniu nagród. W drugiejedycji promocji do wygrania są konsole do gier Nintendo Wii zzestawem gier Wii Sports, przenośne odtwarzacze DVD orazodtwarzacze MP4 Zen Vision, z motywem, różowym, bądź czarnym, dowyboru.

Komunikacja promocji konsumenckiej Boys&Girls prowadzonajest przede wszystkim w telewizji i Internecie. Kampanii dla markiChio towarzyszy serwis internetowy www.chio.pl zintegrowany z platformą SMS.Działania wspierają materiały POS tj. plakaty, shelflinery, headerydo stojaków promocyjnych.

Za kreację i realizację działań od idei poprzez wsparciekomunikacyjne w tym działania ATL odpowiada agencja Peppermint.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?