Chiquita: Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze

W największych sieciach handlowych kończy się promocja bananów Chiquita. Akcję pod hasłem „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” wspiera kampania reklamowa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach promocji bananów Chiquita każdego tygodnia jej trwania pierwsze tysiąc osób, które wysłało dowód ich zakupu, otrzymywało stylowe opakowanie chroniące te banany przed uszkodzeniami. Natomiast ci uczestnicy akcji, którzy wraz z dowodem zakupu bananów Chiquita dołączyli najciekawsze odpowiedzi na pytanie, dlaczego warto je jeść, wygrali rowery i rolki. W akcji – rozpoczętej 16 kwietnia, a kończącej się 13 maja – biorą udział sieci handlowe Real, Delikatesy Alma, Auchan, Chata Polska, Eko, MarcPol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka.

grafika

Promocję – przebiegającą pod hasłem „Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze” – wspierają działania reklamowe w radiu (stacje ogólnopolskie i lokalne) oraz internecie. Założenia, strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy Action, a działania PR prowadzi agencja Edelman.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?