Chopin przegrał z kretesem z „M jak miłość”

Koncert galowy z okazji 200. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina zgromadził w Jedynce 556 tys. widzów. Transmisja, emitowana w ścisłym prime-time, miała 3,65 proc. udziału w rynku.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Na każde sto osób oglądających wówczas telewizję wśród widzów między 16 a 49 rokiem życie – koncert wybrały tylko 2 ( udział 2,26 proc.). Transmisja w TVP Polonia zgromadziła dodatkowe 30 tys osób (0,2 proc. udziału w grupie 4+) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl.

Polacy wybrali w tym czasie kolejny odcinek „M jak miłość” (8,2 mln widzów i 48 proc. udziału) czy „Tomasz Lis na żywo” (blisko 4 mln widzów i 30,08 proc. udziału) emitowane przez Dwójkę.

Koncert śledziły głównie kobiety (61 proc.) oraz widzowie powyżej 55 toku życia. Ponad 68 proc. widzów legitymowało się wykształceniem co najmniej średnim.

Zdecydowanie lepszy wynik, mimo późniejszej pory emisji (22.40), zanotowała retransmisja z gali „Złotych Orłów” (polskich nagród filmowych), którą tego samego dnia pokazała TVP2. Zainteresowała 1,07 mln widzów co przełożyło się na 13,88 proc. udziału w rynku (9,91 proc. w grupie 16-49).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska