Chromatique wygrał przetarg marki Bols

Marka wódki Bols (Maspex CEDC) rozpoczyna współpracę reklamową z agencją Chromatique. Podpisanie umowy poprzedzono przetargiem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Chromatique wygrał przetarg marki Bols

Przetarg marki Bols dotyczył działań reklamowych, takich jak przygotowanie materiałów POSM, realizacja kampanii wizerunkowych, m.in. poprzez działania w social mediach, a także aktywacji konsumenckich. Pierwszym wspólnym działaniem w ramach wspomnianej aktywacji była przeprowadzona w ostatnim czasie kampania weselna, zrealizowana w mediach online (m.in. kampania digital, komunikacja w social mediach, landing page).

- Mamy duże doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych dla marek z branży FMCG i dobrze czujemy się w tym segmencie rynku. Dlatego współpraca z marką Bols jest dla nas ciekawym i zarazem istotnym projektem, który pojawił się naszym portfolio - mówi Jacek Baron, business development director w agencji Chromatique. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska