Ciszewski Public Relations: 50. urodziny Smerfów

Ciszewski Public Relations wygrała przetarg na promocję obchodów50. urodzin Smerfów w Polsce.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations podpisała umowę z belgijskąagencją marketingową i eventową Medina Factory, która koordynujerealizację projektu w ponad 20 krajach europejskich.

Za logistyczną organizację polskich obchodów 50. urodzin Smerfówodpowiada stołeczna Estrada, która specjalizuje się w organizacjiimprez kulturalnych oraz imprez dla dzieci.

Ciszewski Public Relations odpowiada za prowadzenie mediarelations obchodów, a współpraca ma charakter projektowy. Agencjabędzie odpowiedzialna za organizację konferencji prasowej,przygotowanie materiałów prasowych, patronaty medialne, bieżącekontakty z dziennikarzami oraz monitoring mediów.

Już wkrótce, między 26 i 28 czerwca, Smerfy odwiedzą Warszawę,aby zaprosić najmłodszych i ich rodziców do wspólnej zabawy zokazji 50. rocznicy debiutu bohaterów belgijskich bajek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Szef "Solidarności" odpowiada ministrze. Pracownicy TVP "obywatelami drugiej kategorii"?

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Sephora łączy siły z Mariah Carey w świątecznej kampanii „Give Something Beautiful”

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

Nie żyje były szef Oceanic. Zginął podczas wakacji

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

"Dokarmiamy. Na zdrowie!" – kampania edukacyjna marki Turdus

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Interia promuje się hasłem "Wszystko, co ważne — teraz"

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt

Tańszy telewizor za wsparcie dla potrzebujących. Nowa akcja MediaMarkt