Clear Channel Poland wprowadza technologię 3D

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland wprowadziła doswojej oferty rozwiązania wykorzystujące technologię 3D.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Nowe rozwiązania Clear Channel są dostępne w sieci nośników POS(stopery, wobblery, podajniki do reszty), na citylightach oraznośnikach w Centrach Biznesu.

Wprowadzone do oferty Clear Channel obrazy 3D wykorzystujątechnologię druku soczewkowego, która pozawala uzyskaćtrójwymiarowe czy animowane obrazy na płaskiej powierzchni.

"Nowa technologia w naszej ofercie wynika z ciągłych starań, abyproponować klientom coraz ciekawsze rozwiązania podnosząceskuteczność kampanii - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektords. rozwoju biznesu Clear Channel Poland - Nowy produkt pozwala naosiągnięcie ciekawych efektów wizualnych, a w rezultacieprzyciągnięcie uwagi odbiorców. Zainteresowanie klientówrozwiązaniami 3D proponowanymi przez Clear Channel (obecnie POS iCentra Biznesu) to dowód, że tak innowacyjne produkty mają przedsobą przyszłość".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta