'Click!' w odświeżonej formule i droższy

Dziś na rynku ukazuje się odświeżony miesięcznik dla miłośnikówgier komputerowych "Click!" (Wydawnictwo Bauer). Pismo ma nowelogo, zmienioną formułę, wyższą cenę i nakład.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Po zmianach tytuł prezentuje także tematy związane z grami nakonsole (dotychczas tylko na PC) i jest kierowany również doodbiorców wieku do 24 do 30 lat (dotychczas pismo adresowane byłogłównie do graczy poniżej 25. roku życia). Do każdego wydaniamagazynu dołączana jest płyta DVD, na której znajdują się trzypełne wersje gier.

Zwiększeniu uległ format miesięcznika (obecnie wynosi 230 x 315mm). Wydawnictwo zdecydowało się także na podniesienie jego nakładuz 95 tys. egz. do 120 tys. egz. i ceny z 6,99 zł do 8,50 zł.

Odświeżony "Click!" wspierany jest kampanią promocyjną wtelewizji (TVP 1, TVP2, Polsat, TVN oraz BBC Knowledge), prasie(tytuły Wydawnictwa Bauer), internecie (Interia.pl, serwisyinternetowe Wydawnictwa Bauer) i w punktach sprzedaży. Za zakupmediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:CIA, a kreację przygotowanąprzez redakcję zrealizowała firma DigitArt.

Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Click!" w okresie odstycznia do maja br. wyniosła 45 636 egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska