CNN najbardziej obawia się Facebooka

CNN bardziej obawia się konkurencji ze strony serwisów społecznościowych niż innych telewizji informacyjnych.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podczas konferencji Bloomberg BusinessWeek 2010 Media Summit w Nowym Jorku prezes stacji Jonathan Klein stwierdził, że chociaż konkurencyjny kanał Fox obecnie notuje lepsze wyniki oglądalności od CNN, to poważniejszym konkurentem są portale społecznościowe.

"Bardziej martwię się o 500 milionów osób korzystających z Facebooka niż 2 miliony oglądające Fox. Znajomi na Facebooku czy Twitterze są zaufanym źródłem informacji. Klikasz w linki jakie ci wysyłają i ufasz im. My chcemy być najbardziej zaufaną marką w newsach. To jest wyzwanie i musimy mu sprostać" - powiedział Klein.

CNN była niegdyś najpopularniejszą telewizją informacyjną za oceanem. Teraz z liczbą niecałych 700 tys. widzów w primetimie ustępuje pola kanałom Fox News (2,3 mln) i MSNBC (800 tys.).

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem