Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo

Koncern Coca-Cola wprowadza swoją nową globalną platformę Real Magic i ujawnia Hug - nową wizję ikonicznego logo Coca-Cola. W ramach platformy prezentuje pierwszą kampanię - "One Coke Away From Each Other", w Polsce tłumaczoną jako "Coca-Cola zbliża nas do siebie". To pierwsza taka zmiana od 2016 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Coca-Cola rusza z platformą komunikacji Real Magic. Hug - nowa wizja ikonicznego logo

Coca-Cola zaprezentowała nową globalną filozofię marki i platformę Real Magic (Prawdziwa Magia), zachęcającą wszystkich do zwrócenia uwagi na to, co w każdym z ludzi jest prawdziwie magiczne.

Firma tłumaczy, że platforma Real Magic została zbudowana na bazie doświadczeń z minionego półtora roku pandemii.

Platforma uwzględnia sprzeczności, z którymi mierzą się nowe pokolenia, poszukując harmonii i więzi z innymi ludźmi w wirtualnym i podzielonym świecie.

grafika

- Coca-Cola to marka definiowana przez dychotomie: skromna, ale legendarna; autentyczna, ale tajemnicza; prawdziwa, ale magiczna - podkreślił Manolo Arroyo, dyrektor ds. marketin­gu w The Coca-Cola Company. - Filozofia Real Magic opiera się na przekonaniu, że dycho­tomie mogą sprawić, by świat stał się ciekawszy - pełen niezwykłych ludzi, nieoczekiwanych możliwości i cudownych chwil. Jednocześnie filozofia ta opisuje sedno: Coca-Cola i jej smak to niemożliwy do opisania, jedyny w swoim rodzaju dotyk prawdziwej magii.

Odświeżona identyfikacja, nowa wizja logo

Real Magic, pierwsza od 2016 roku nowa globalna platforma marki Coca-Cola1, jest wdra­żana równolegle z odświeżoną identyfikacją wizualną, w tym nową wizją logotypu Coca-Cola, który będzie pojawiać się we wszystkich działaniach marketingowych.

Logo Hug (Przytulenie), zainspirowane tym, jak wygląda znak towarowy na opakowaniach Coca-Cola, przesuwa jego zaokrąglony kształt ku górze na etykietach butelek i puszek - w taki sposób, by stworzyć wizualny podpis, który obejmie i utrwali magiczne momenty we wszystkich przekazach związanych z marką.

grafika

W ramach nowej platformy, Coca-Cola współpracuje z artystami, fotografami i ilustratorami, którzy poprzez odpowiednie ujęcie logo Hug tchną życie w koncepcję Real Magic. Za projektowanie graficzne odpowiadają m.in. Wieden+Kennedy London, KnownUnknown i Kenyon Weston.

-  Real Magic to nie tylko slogan lub jednorazowa kampania. To długofalowa filozofia marki, która będzie kreować komunikację związaną ze znakiem towarowym Coca-Cola oraz wyznaczać jej kierunek - mówi Manolo Arroyo.

Ważne to, co jednoczy

Platformie "Real Magic" towarzyszy nowa kampania "One Coke Away From Each Other". Polskie hasło kampanii brzmi "Coca-Cola zbliża nas do siebie". Ta metafora odwołuje się do przekonania, że to, co nas jedno­czy, jest silniejsze niż to, co nas dzieli, a bycie człowiekiem to nasze najważniejsze wspólne doświadczenie.

W filmie reklamowym pada pytanie, czy Coca-Cola jako symbol wspólnoty byłaby w stanie połączyć światy – z definicji rozdzielone – w taki sposób, by stworzyć Prawdziwą Magię. W filmie występują m.in.: DJ Alan Walker oraz Aerial Powers, należący do Team Liquid i Average Jonas.

Kampania powstała we współpracy z agencją reklamową BETC Worldwide, reżyserem filmowym Danielem Wolfem oraz z partnerem produkcyjnym specjalizującym się w grach wideo i CGI, firmą Mathematic.

Działania obejmują także realizacje cyfrowe w mediach społecznościowych i reklamę zewnętrzną.

Polowanie na kody

11 października na wybranych rynkach Coca-Cola uruchomi polowanie na kody, Jego uczestnicy będą mogli wygrać nagrody, w tym sesje gamingowe z popularnymi graczami. W filmie promującym nową kampanię ukryto 25 kodów. Dzięki współpracy z Brand Partnership Studio, odpowiedzialnym za partnerstwo z innymi markami oddziałem Twitcha - interaktywnej platformy streamingowej, twórcy gier podczas transmisji na żywo na swoich kanałach na Twitchu odblokują wraz widzami kolejne 10 kodów. W krajach uczestniczących w tej kam­panii Coca-Cola przyzna nagrody konsumentom, którzy znajdą ukryte kody i wprowadzą je na podstronie internetowej Coca-Cola.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-o-zmianie-hasla-na-taste-the-feeling-szczescie-naduzywane-w-reklamach,7171937609963649a ##

W ramach loterii zwycięzcy staną przed szansą wygrania nagrody w postaci udziału w jednej z największych w historii puli punktów Bits, wirtualnego zasobu służącego do okazywania wsparcia streamerom na Twitchu.

- Przy pomocy platformy Real Magic chcemy angażować ludzi w zupełnie nowy spo­sób, polegający na gromadzeniu unikalnych doświad­czeń - mówi Manolo Arroyo. - Kampania „Coca-Cola zbliża nas do siebie” została stworzona dla społeczności i wraz ze społecznością, która ma zupełnie nowe oczekiwania. Pracując nad nią, nawiązaliśmy współpracę z najlepszymi twórcami, z Twitchem i z innymi podmiotami.

 

Komentarze (7)
mike
4 lata temu

Platforma komunikacji do sprzedaży słodzonej, gazowanej i barwionej wody.... qwa WODY!

trele
4 lata temu

nic z tego nie rozumiem, totalna nisza.

Marianka
4 lata temu

To ja mam propozycję na Real Magic Coca-Coli Zero z wizerunkiem min. Ziobry.

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Netflix stawia na kolejne polskie produkcje. Seriale o zapominanych wydarzeniach z PRL, ekranizacja prozy Sobczak

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

Onet pokazuje "prawdziwą cenę alkoholu"

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

"Cyfrowi Bezpieczni" nowym cyklem na dobreprogramy.pl

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

TVN idzie za ciosem. Szykuje nowy sezon "The Floor"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly

Julia Szpakowska dyrektorką w Lettly