Codemedia uruchamia agencję SEM Proofclick

Działalność rozpoczyna agencja Proofclick zajmująca się marketingiem w wyszukiwarkach internetowych. Firmę, kierowaną przez Macieja Jastrzębskiego, utworzył dom mediowy Codemedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Proofclick będzie zajmować się strategią i realizacją komunikacji marketingowej w wyszukiwarkach internetowych, zarówno w zakresie PPC, jak i SEO. W ofercie firmy znajdą się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania, optymalizacji i linków sponsorowanych, konsultacje eksperckie oraz narzędzia autorskie.

Agencją Proofclick będzie kierował Maciej Jastrzębski, który przez ostatni rok pracował w dziale SEM domu mediowego Universal McCann, a wcześniej przez 5 lat był związany z agencją Performance Media.

Proofclick ma być dopełnieniem oferty e-marketingowej domu mediowego Codemedia i wspierać projekty realizowane przez tę firmę. Jednak agencja planuje pracować przede wszystkim dla klientów zewnętrznych. – Chcemy przenieść na obszar SEM atuty Codemedia, oferując bardzo wysoką jakość, specjalizację oraz atrakcyjną cenę usług dopasowanych do realnych potrzeb – deklaruje Maciej Jastrzębski.

Obecnie w agencji pracują dwie osoby. Do końca br. zespół ma zostać powiększony do 10 pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?