Colgate i PTS 10. raz promują higienę jamy ustnej

Właśnie rozpoczyna się 10. edycja Programu Totalnej Ochrony JamyUstnej prowadzonego przez Colgate i Polskie TowarzystwoStomatologiczne. Akcję wspiera kampania reklamowa, loteriakonsumencka i działania PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem działań prowadzonych pod hasłem "Nasz wspólny cel to '0'problemów ze zdrowiem jamy ustnej" jest popularyzacja zasadprawidłowego dbania o zęby i dziąsła oraz upowszechnianieprofilaktyki stomatologicznej. W ramach akcji od połowy sierpnia dokońca września w 3,5 tys. gabinetów realizowane będą bezpłatneprzeglądy dentystyczne. Poza tym po raz pierwszy 25 miejscowości wcałej Polsce odwiedzi mobilny gabinet stomatologiczny.

Organizowany przez Colgate i Polskie Towarzystwo StomatologiczneProgram Totalnej Ochrony Jamy Ustnej wspierają kampania reklamowaprowadzona w czasie jego trwania w telewizji, prasie, internecie iradiu oraz działania PR. Ponadto do udziału w akcji zachęca loteriakonsumencka, w której można wygrać bon na opiekęstomatologiczną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje