Comarch liderem polskiego rynku ERP w 2008 r., planuje zwiększenieudziału

Spółka informatyczna Comarch była w 2008 r. liderem polskiego rynkuERP z udziałem na poziomie 9,1%, poinformowała firma, powołując sięna raport IDC. Comarch zakłada, że w 2009 r. uda mu się zwiększyćudział w rodzimym rynku ERP.

masz / isb
masz / isb
Udostępnij artykuł:

"W 2009 oczekujemy dalszego dynamicznego rozwoju i liczymy nazwiększenie udziału w rynku poprzez dotarcie do nowych branż.Dzięki naszym pionierskim produktom (Comarch ALTUM - nowoczesna iinteligentna platforma ERP oraz Comarch Retail - rozwiązanie dokompleksowego zarządzania siecią handlu detalicznego), którychpremiera w Polsce miała miejsce wiosną br., jesteśmy pewni naszegosukcesu" - powiedział dyrektor sektora ERP w Comarchu ZbigniewRymarczyk, cytowany w komunikacie.

Comarch w 2008 pozyskał 403 nowych klientów systemu Comarch CDNXL i tym samym zwiększył liczbę podmiotów pracujących naoprogramowaniu klasy ERP do 2400 firm.

Analitycy IDC oceniają, że w 2008 r. wartość polskiego rynku ERPwzrosła o 21,9%. Miał to być efekt dobrego klimatu inwestycyjnego,wzrostu gospodarczego, a także osłabienia dolara.

masz / isb
Autor artykułu:
masz / isb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska