comScore: 368,6 mln internautów w Europie, 18,2 mln w Polsce

W czerwcu z internetu korzystało 368,6 miliona internautów z Europy, w tym 18,2 miliona z z Polski. Najpopularniejsze były strony Google, Microsoftu i Facebooka.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej comScore wynika, że w czerwcu statystyczny europejski internauta spędził w sieci 26,1 godziny i odwiedził 2684 strony. Średnia dla Polski wyniosła 25,8 godz. i 2948 stron.

Najwięcej internautów pochodziło z Niemiec (50,1 mln), a następnie z Rosji (48,7 mln) i Francji (42,4 mln). Natomiast największym zaangażowaniem wykazali się Holendrzy, Brytyjczycy i Turcy, którzy spędzili online średnio więcej niż 31 godz.

grafika

Największą popularnością cieszyły się strony należące do Google, które w maju odwiedziło 335,4 miliona użytkowników z Europy (o 6 proc. więcej niż rok wcześniej). Na drugim miejscu znalazły się strony Microsoftu (259,8 mln), a na trzecim portalu społecznościowego Facebook (246,4 mln).

Największy wzrost liczby użytkowników w porównaniu z majem odnotowały strony Priceline.com (o 15 proc.) i Expedia (o 7 proc.).

Najwyższy wskaźnik zaangażowania odnotował rosyjski serwis społecznościowy VKontakte, na którego stronach internauci spędzili średnio 7,8 godz. Kolejne pod tym względem były strony Facebooka (5,5 godz.), który odnotował z kolei największą liczbę odsłon stron - 151,5 miliarda (wzrost o 8 proc. wobec maja; 15,3 proc. ogółu).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska