comScore: Google w dół, Yahoo i Microsoft w górę

W czerwcu bieżącego roku amerykańscy internauci wykonali 11,54miliarda wyszukiwań w internetowych wyszukiwarkach.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z majem (10,78 miliarda wyszukiwań) oznacza towzrost o 7 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołującsię na dane firmy badawczej comScore.

Pozycję lidera utrzymało Google, które jednak w porównaniu zmajem zanotowało spadek rynkowych udziałów: z 61,8 do 61,5procenta.

Wzrost zanotowały tymczasem sklasyfikowane na drugim i trzecimmiejscu przez comScore wyszukiwarki Yahoo i Microsft: odpowiednio z20,6 do 20,9 oraz z 8,5 do 9,2 procenta. Na kolejnych miejscachznalazły się usługi Ask (4,3 procenta udziałów w rynku, spadek o0,2 procenta wobec maja) oraz AOL (4,1 procenta, spadek o 0,4procenta).

Z kolei pod względem liczby wyszukiwań wzrost zanotowaływszystkie wyszukiwarki oprócz AOL (spadek o 3 procenta). Najwyższystał się udziałem Microsoftu (o 15 procent), a następnie Yahoo,Google, i Ask (odpowiednio o 9, 6 i 3 procent).

źródło: Marketing Charts

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style