Content Media z Metrio Publishing i Iwoną Wyszogrodzką

Agencja brokerska Content Media nawiązała stałą współpracę z Metrio Publishing. Jednocześnie do firmy dołączyła Iwona Wyszogrodzka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Content Media, agencja brokerska wyspecjalizowana w sprzedaży reklam w publikacjach custom publishingowych, będzie współpracować z Metrio Publishing, należącą do grupy Media Express spółką realizującą projekty w tym segmencie, właśnie w zakresie sprzedaży rozwiązań reklamowych. Kooperacja będzie dotyczyć m.in. magazynu „Expert Play“ przygotowywanego dla sieci Play oraz „Peso Perfecto“ wydawanego na potrzeby marki Natur House. Natomiast Iwona Wyszogrodzka objęła w Content Media stanowisko business development managera. Będzie odpowiadać za poszerzenie oferty agencji o nowe narzędzia reklamowe wykorzystujące content marketing oraz opiekę nad kluczowymi klientami. Poprzednio Wyszogrodzka pracowała w firmie A2 Multimedia, gdzie zarządzała sprzedażą i realizacją niestandardowych projektów reklamowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?