Continental nowym klientem Sigmy

Agencja Sigma International (Poland) rozpoczyna działania PR dla firmy Continental AG w ramach kluczowego programu komunikacji korporacyjnej "On the Road To Championship".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Pierwszym przedsięwzięciem w ramach tego programu będzie pionierskie badanie "Global Engineering Study", realizowane w ścisłej współpracy z ośmioma renomowanymi uniwersytetami. Celem badania jest lepsze zrozumienie postaw inżynierów oraz warunków ich rozwoju i kształcenia w celu zapewnienia im najlepszych warunków pracy i jej efektów. Inauguracja badania odbędzie się w dniach 13-14 października we Frankfurcie nad Menem.

Działania PR dla programu "On the Road To Championship" prowadzone będą oprócz Polski także w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Polsce, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Republice Południowej Afryki, Chinach, Malezji i Japonii.

Continental AG jest globalnym dostawcą technologii, podzespołów i produktów dla branży motoryzacyjnej, w tym systemów elektronicznych kontroli i bezpieczeństwa oraz opon. Pod względem produkcji opon koncern zajmuje pierwszą pozycję w Niemczech, drugą w Europie i czwartą na świecie. Jako technologiczny lider, Continental koncentruje swoją strategię na współpracy z światowym przemysłem samochodowym, produkując pełne systemy podwozia w celu funkcjonalnego zintegrowania wszystkich elementów zawieszenia.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska