Convector Development z nowym logo, hasłem i kampanią

Krakowski deweloper Convector Development kończy jubileuszowąkampanię "Bez mieszkaniowych absurdów" promującą odświeżonywizerunek firmy. Rozpoczynająca się obecnie akcja reklamujekonkretną inwestycję zrealizowaną przez firmę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Odświeżenie wizerunku z okazji 10-lecia działalnościkrakowskiego firmy budowlanej Convector Development objęło zmianękoloru logotypu z granatowego na kojarzący się z elegancjąpurpurowy oraz nowy design firmowej strony internetowej, któregonajważniejszy element stanowi grafika przedstawiająca uśmiechniętąparę i hasło "Lubimy wymagających".

Odświeżony przez agencję reklamową Amako wizerunek ConvectorDevelopment reklamowany był w dwuczęściowej kampanii outdoorowejprowadzonej pod hasłem "Bez mieszkaniowych absurdów". Obecnie firmapromuje na billboardach zrealizowaną przez siebie inwestycję, którazostanie oddana do użytku w grudniu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem