Cube Group i Call One wspólnie w direct marketingu

Cube Group i Call One nawiązały strategiczną współpracę w obszarze obsługi klientów w direct marketing. Firmy razem będą oferować usługi z tego zakresu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Cube Group, agencja specjalizująca się w prowadzeniu działań marketingowych rozliczanych za efekt, oraz Call One, firma z branży call center, będą razem oferować usługi direct marketingowe. Kompetencji Call One pozwalają włączyć do wspólnej oferty generowanie, jakościowanie i hierarchizowanie leadów w zależności od informacji uzyskanych podczas rozmowy telefonicznej z potencjalnym klientem. Natomiast rozwiązania stosowane przez Cube Group umożliwiają łączenie źródeł ruchu internetowego z określonymi efektami sprzedażowymi, które wygenerowali klienci.

– Wspólna oferta Cube Group i Call One gwarantuje najwyższą jakość usług, przy minimalizacji kosztów oraz zaangażowania w proces sprzedażowy, co daje naszym klientom dużą oszczędność czasu – przekonuje Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group. – Generowanie leadów to bez wątpienia przyszłość działań marketingowych czy sprzedażowych, a połączenie tego narzędzia z telemarketingiem gwarantuje bezpośrednie dotarcie do potencjalnych odbiorców oraz zwiększa możliwości sprzedaży danego towaru czy usługi o co najmniej 100 proc. – dodaje Aneta Michałkowicz, wiceprezes zarządu i dyrektor operacyjny Call One.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"