Ilu widzów ogląda show „Cudowne lata” w TVP2?

Po trzech odcinkach nowy rozrywkowy program TVP2 „Cudowne lata” gromadzi średnio 530 tys. widzów. Widownia formatu prowadzonego przez Barbarę Kurdej-Szatan spada jednak z odcinka na odcinek.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Ilu widzów ogląda show „Cudowne lata” w TVP2?

„Cudowne lata” nadawane są w TVP2 w niedziele o 16.10. Z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach program miał średnio 530 tys. widzów, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału Dwójki w grupie 4+ i 4,76 proc. w 16-59.

Pierwszy odcinek miał 600 tys. widzów, a drugi, emitowany gdy wzrosła widownia stacji informacyjnych z powodu powodzi przyciągnął 505 tys. oglądających. Trzeci obejrzało z kolei 470 tys. widzów.

grafika

“Cudowne lata” adaptacją włoskiego formatu

„Cudowne lata” to adaptacja włoskiego formatu „Boomerissima”. Program łączy elementy teleturnieju, widowiska tanecznego, muzycznego i talk-show. W każdym z odcinków dwie czteroosobowe drużyny Boomerów i Millenialsów rywalizują ze sobą w sześciu rundach, w których m.in. prezentują swoje ulubione przeboje z młodości i wracają pamięcią do głośnych wydarzeń sprzed lat.

Program prowadzi Barbara Kurdej-Szatan, dla której jest to powrót do TVP po kilkuletniej przerwie. Producentem programu “Cudowne lata” jest firma Endemol Shine Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta