Cytrynowe złoto Lecha

Kompania Piwowarska S.A. dołącza "dysk olimpijski" do sześciopaków Lecha

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa cytryna opracowała projekt graficzny do kolejnej promocji piwa marki Lech.

Z okazji zbliżającej się Olimpiady 2004 Kompania Piwowarska S.A. przygotowała specjalną promocję marki LECH Premium. Na jej zlecenie agencja reklamowa cytryna przygotowała oprawę graficzną nowego opakowania oraz płyty VCD zatytułowaną "dysk olimpijski" zawierającą hymn reprezentacji Polski Ateny 2004 w wykonaniu Smolika i Rojka oraz najwspanialsze momenty polskich Olimpijczyków z okresu 1964 - 2000. Filmy są komentowane przez Włodzimierza Szaranowicza. Płyta VCD będzie dołączana do sześciopaków z piwami LECH Premium  oraz wręczana przy kasach w mniejszych sklepach. Ponadto na nośniku VCD znajduje się informacja o nowej "Wielkiej Promocji Olimpijskiej LECHA". Marka LECH  jest oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej.

"Jesteśmy oficjalnym sponsorem polskiej reprezentacji olimpijskiej. Chcemy uczcić ten fakt dołączając do naszych nowych sześciopaków płytę z najwspanialszymi momentami polskich Olimpijczyków z ostatnich 36 lat. Tym samym życzymy naszym zawodników równie dobrych wyników." - mówi Jacek Pobłocki, junior brand manager.  

Rewitalizacją marki piwa LECH Premium zajęła się agencja reklamowa cytryna. Agencja artystyczna Good Summer wyprodukowała ok. 900 tysięcy płyt "dysk olimpijski" dla Kompanii Piwowarskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta