Cytrynowy powiew Infex'u

Agencja reklamowa Cytryna przygotowała kampanię reklamową nowego preparatu firmy PLIVA Kraków - Infex

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zrealizowana przez agencję Cytryna kampania reklamowa ma na celu wypromować nowy produkt na rynku polskim.

Kampania reklamowa preparatu Infex rozpoczęła się pod koniec stycznia 2005 roku i objęła telewizję. 30 sekundowy spot reklamowy ukazuje się na następujących kanałach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN, TVN7.

Slogan kampanii "Infex chroni przed infekcją" oraz koncepcja reklamy zostały opracowane przez agencję reklamową Cytryna. Za kreację odpowiada kreatywny team seniorski w składzie Magdaleny Komorek i Józefa Dutkiewicza. Podczas realizacji filmu reklamowego agencja współpracowała z domem produkcyjnym OTO. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Produkt zawierający trzy składniki ochronne (witaminę C, wapń, zwiększoną dawkę cynku) jest adresowany do osób dorosłych, przede wszystkim do kobiet w wieku 25 - 35 lat i do ich dzieci, dla których powstała specjalna linia preparatu w postaci karmelków. Preparat Infex jest produkowany przez firmę PLIVA Kraków, która należy do czołówki polskich producentów leków i preparatów farmaceutycznych. Ofertę produkcyjną spółki stanowi ok. 60 pozycji w 120 formach, postaciach i dawkach leków. Znaczące dla obrotów firmy są preparaty witaminowe, antybiotyki, leki stosowane w schorzeniach układu oddechowego, pokarmowego, nerwowego i inne. PLIVA Kraków jest producentem jednego z najnowocześniejszych antybiotyków makrolidowych - azythromycyny. Asortyment jest wzbogacany o wiele preparatów, będących produktami PLIVA d.d.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska