Czekoladowy widget Axe w Gadu-Gadu

W komunikatorze Gadu-Gadu zakończył się teaserowy etap kampaniireklamowej Axe. W akcji wykorzystywany był czekoladowy widget tejmarki, który otrzymał własny numer GG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Teaserowy etap kampanii reklamowej Axe Dark Temptationprowadzony w komunikatorze Gadu-Gadu opierał się na czekoladowymwidgecie symbolizującym tę markę. Otrzymał on numer GG 112, dziękiktóremu udzielał internautom rad dotyczących sztuki podrywu nietylko z poziomu tej aplikacji, lecz także z dowolnej stronyinternetowej. Czekoladowy widget Axe miał też swój profil wwitrynie MojaGeneracja.pl oprócz opisu zawierający zdjęcia i krótkifilmik. Poszczególne elementy kampanii zachęcały do odwiedzeniastrony www.efektczekolady.pl zdalszymi informacjami o prowadzeniu relacji damsko-męskich.

Akcję - prowadzoną przez dwa tygodnie - uzupełniał banner wGadu-Gadu i pozycjonowanie profilu w serwisie MojaGeneracja.pl.Kampanię przygotował dom mediowy Media Direction OMD we współpracyz biurem reklamy GG Network, serwis www.efektczekolady.pl stworzyłaagencja interaktywna Netizens, natomiast wykorzystywany w akcjifilmik zrealizowała agencja reklamowa G7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"