„Daj się znaleźć w internecie” - pkt.pl reklamuje się małym i średnim firmom

W radiu rozpoczęła się kampania reklamowa firmy pkt.pl skierowana do małych i średnich przedsiębiorstw. Akcja jest prowadzona pod hasłem „Daj się znaleźć w internecie”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Kampania ma na celu zachęcić kolejnych przedsiębiorców, by nam zaufali i powierzyli promocję swojej firmy w internecie specjalistom pkt.pl - opisuje Anna Pszczółkowska, training & business development partner w firmie. - Stoją za nami liczby dowodzące skuteczności naszych działań, a także wieloletnie doświadczenie i wiedza, dzięki którym łatwiej nam zrozumieć i wesprzeć biznes klienta - podkreśla.

Przypomnijmy, że jesienią ub.r. pkt.pl zmieniła nazwę pkt.pl Marketing Zintegrowany i wprowadziła ofertę usług marketingowych w internecie dla małych i średnich przedsiębiorstw (więcej na ten temat).

Kampania reklamowa jest prowadzona obecnie w stacjach Antyradio, Radio Zet Gold, Radio Plus Warszawa oraz Radio Plus Radom, a wkrótce obejmie także Radio ZET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"