DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Nazwa projektu pochodzi od imienia Phyllis Robinson, pierwszej copywriterki w DDB Worldwide i pierwszej kobiety, która w tej sieci w Stanach Zjednoczonych objęła stanowisko copy chief.

Projekt ten wspiera i promuje Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide. Wyjaśnia on, że projekt ten uznaje znaczącą rolę kobiety i potrzebę równości płci na poziomie przywództwa w agencji.

Projekt składa się z czterech głównych elementów. Po pierwsze chodzi o dostosowanie spersonalizowanego programu rozwoju na poziomie zarządzania DDB Worldwide. Po drugie - realizację zadań na poziomie globalnych przetargów i przy obsłudze globalnych klientów agencji. Po trzecie - zapraszanie kobiet do udziału w ważnych branżowych, międzynarodowych wydarzenia. I po czwarte - gwarantowanie rejestracji i udziału kobiet w programach szkoleniowych i seminariach DDB Worldwide.

Globalna Rada Kreatywna DDB Worldwide wybrała kobiety z 12 różnych biur agencji w 9 krajach na świecie: Brazylii, Bombaju, Nowej Zelandii, Paryżu, Dusseldorfie, Berlinie, RPA, Miami, Hiszpanii, Toronto, Nowym Jorku i Chicago.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem