DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Sieć reklamowa DDB Worldwide poinformowała o uruchomieniu globalnie projektu pod nazwą „The Phyllis Project”. Ta nowa globalna inicjatywa ma na celu zwiększenie liczby kobiet na kierowniczych stanowiskach kreatywnych w tym roku w każdym regionie świata, w którym działa ta sieć reklamowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
DDB chce zwiększyć liczbę kobiet na kierowniczych stanowiskach w jej spółkach

Nazwa projektu pochodzi od imienia Phyllis Robinson, pierwszej copywriterki w DDB Worldwide i pierwszej kobiety, która w tej sieci w Stanach Zjednoczonych objęła stanowisko copy chief.

Projekt ten wspiera i promuje Amir Kassaei, dyrektor kreatywny DDB Worldwide. Wyjaśnia on, że projekt ten uznaje znaczącą rolę kobiety i potrzebę równości płci na poziomie przywództwa w agencji.

Projekt składa się z czterech głównych elementów. Po pierwsze chodzi o dostosowanie spersonalizowanego programu rozwoju na poziomie zarządzania DDB Worldwide. Po drugie - realizację zadań na poziomie globalnych przetargów i przy obsłudze globalnych klientów agencji. Po trzecie - zapraszanie kobiet do udziału w ważnych branżowych, międzynarodowych wydarzenia. I po czwarte - gwarantowanie rejestracji i udziału kobiet w programach szkoleniowych i seminariach DDB Worldwide.

Globalna Rada Kreatywna DDB Worldwide wybrała kobiety z 12 różnych biur agencji w 9 krajach na świecie: Brazylii, Bombaju, Nowej Zelandii, Paryżu, Dusseldorfie, Berlinie, RPA, Miami, Hiszpanii, Toronto, Nowym Jorku i Chicago.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"