Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek

Denis Pluskota objął nowo utworzone stanowisko international PR managera w platformie Viaplay - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Odpowiada za całość działań związanych z public relations serwisu w Polsce.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Viaplay zatrudnił PR managera na polski rynek
Denis Pluskota

Pluskota ma przeszło 10 lat doświadczenia w komunikacji PR. Ostatnio przez niemal dwa i pół roku związany w Huawei CBG, gdzie będąc częścią zespołu marketingu pełnił funkcję PR managera w regionie CEE+Nordics.

Wcześniej pracował w Grupie Abstra (obecnie Studi), Viacom International Media Networks (obecnie Paramount) i agencji MSL Group.

Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego na kierunkach dziennikarstwo i komunikacja społeczna oraz stosunki międzynarodowe.

Viaplay cały czas w Polsce współpracuje z agencją Publicis Consultants.

Na koniec czerwca br. z Viaplay korzystało o 5,549 mln płacących użytkowników, co wobec 3,287 mln rok wcześniej oznacza wzrost o 69 proc. Firma nie podaje, ilu ma użytkowników w Polsce – działa na naszym rynku od sierpnia 2021 r.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?