Diet Coke w nowych opakowaniach i smakach, Coca-Cola liczy na wzrost sprzedaży wśród millenialsów

Koncern Coca-Cola wprowadził na rynku amerykańskim dietetyczną Coca-Colę w odświeżonej wersji. Diet Coke ma nowe opakowania i kilka wariantów smakowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Diet Coke w nowych opakowaniach i smakach, Coca-Cola liczy na wzrost sprzedaży wśród millenialsów

Ofertę Diet Coke, która dotychczas była dostępna w wersji klasycznej rozszerzono o cztery nowe smaki: wiśniowy, czerwona pomarańcza, imbirowo-limonkowy i mango.

Zmieniono też opakowania napojów. Teraz ich puszki są węższe niż dotychczas, białe, przez środek przebiega kolorowy pionowy pasek (zależny od wersji smakowej: czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy lub fioletowy).

Nowa wersja Diet Coke na razie wprowadzana jest testowo w Stanach Zjednoczonych, a w lutym pojawi się też na półkach sklepowych w Kanadzie. Czy i kiedy ewentualnie trafi na inne rynki, tego firma na obecnym etapie nie podaje.

Marketer tłumaczy, że odświeżenie Diet Coke ma na celu dotarcie do pokolenia millenialsów i zwiększenie sprzedaży marki właśnie w tej grupie konsumentów.

Sprzedaż dietetycznej Coca-Coli w Stanach Zjednoczonych spadła w ub.r. o 3,5 proc., głównie dlatego że coraz większa grupa konsumentów sięga po inne niskokaloryczne napoje, takie jak np. woda smakowa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta