Digital Dynamic Signage - reklamowa rewolucja

Firma T-Systems Polska rozszerzyła swoją ofertę o nowatorski system cyfrowej reklamy audiowizualnej klasy DDS (Digital Dynamic Signage)

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Ten nowy na polskim produkt stanowi kompletną infrastrukturę umożliwiającą tworzenie i dystrybuowanie za pomocą sieci internetowej treści multimedialnych - tekstu, głosu, grafiki i sekwencji wideo - łącznie z ich selektywną prezentacją w zależności od czasu emisji, miejsca usytuowania terminali odtwarzających oraz audytorium.  Rozwiązania klasy DDS można uważać za rodzaj interaktywnej telewizji internetowej.

Rozwiązanie, opracowane przez T-Systems Polska na bazie technologii InfoChannel firmy Scala - amerykańskiego lidera oprogramowania przeznaczonego dla DDS - stanowi kompletną infrastrukturę sprzętowo-programową, która umożliwia wyemitowanie na każdym z peryferyjnych urządzeń prezentacyjnych innego przekazu, który nie tylko może zostać zaktualizowany w dowolnym momencie, lecz także zawierać takie elementy, jak np. ruchome paski tekstowe z informacjami pobieranymi z zewnętrznych serwisów, przyciski interaktywne oraz dźwięki, animacje, czcionki i grafiki w bardzo różnych formatach.

„Cieszę się, że dzięki naszemu nowatorskiemu rozwiązaniu polski rynek reklamy audiowizualnej otrzymuje do dyspozycji technologię, która ogromnie usprawnia tworzenie dedykowanych przekazów informacyjno-reklamowych, pozwalając na w pełni elastyczne dostarczanie ich do odbiorców” – powiedział Rafał Bremer, Manager Digital Media Solutions w T-Systems.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska