Discovery liderem, największy wzrost Discovery Science

Najpopularniejszym kanałem dokumentalnym w marcu br. był Discovery Channel, w czołówce są też dwie inne stacje Discovery Communications. Największy wzrost zanotował kanał Discovery Science.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średni udział lidera zestawienia – kanału Discovery Channel w rynku w zeszłym miesiącu wyniósł 0,78 proc. i było to o 25,4 proc. więcej niż rok wcześniej.

Drugie miejsce zajęła stacja Animal Planet z udziałem na poziomie 0,30 proc. (wzrost o 9,8 proc.). a trzecią lokatę z udziałem wynoszącym 0,29 proc. zajęła stacja Discovery World (wzrost o 12,5 proc.)

Największy wzrost (o 62,8 proc.) w zestawieniu dotyczył kanału Discovery Science, który w marcu br. miał udział wynoszący 0,28 proc., a największy spadek do 0,14 proc. odnotował kanał Zone Reality (o 26,3 proc.). 

W grupie komercyjnej 16-49 liderem w marcu br. była również stacja Discovery Channel z udziałem w rynku na poziomie 1,21 proc., który zanotował wzrost w porównaniu do marca ub.r. o 34,7 proc.

Drugie miejsce zajął kanał Discovery Science, który odnotował największy wzrost (o 89,3 proc.) do 0,44 proc. udziału, a trzecią lokatę zajęła telewizja Discovery World z udziałem wynoszącym 0,39 proc. (wzrost o 20,1 proc.).

Największy spadek oglądalności w tej grupie miała stacja TVP Historia, której udział spadł o 37,5 proc. do minimalnej wartości 0,005 proc. 

Wszystkie dane AGB Nielsen Media Research dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska