„Dlaczego ja?” straciło 160 tys. widzów, ale przegrywa tylko z TVP1

Serial paradokumentalny Polsatu „Dlaczego ja?” przyciąga w nowym sezonie 160 tys. oglądających mniej niż rok temu. Format zajmuje drugie miejsce w grupie wszystkich widzów, ale jest liderem w grupie komercyjnej 16-49.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

„Dlaczego ja?” nadawane jest w dni powszednie o godz. 17.00. Jak pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement, odcinki premierowe pokazane od 3 do 11 września br. zgromadziły średnio 1,77 mln widzów. Dało to Polsatowi 21,48 proc. udziału w grupie 4+ i 25,95 proc. w grupie 16-49. W analogicznym okresie ub.r. “Dlaczego ja?” śledziło o 160 tys. więcej widzów, bowiem paradokument miał wtedy 1,93 mln oglądających, a udział stacji wynosił odpowiednio 22,85 proc. i 25,77 proc.

W paśmie nadawania formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest tutaj Jedynka, pokazująca „Teleexpress”, „Jaką to melodię? i „Klan”, co przekłada się na 25,79 proc. udziału. Za Polsatem plasują się: TVN („Detektywi” i „Julia”; 15,28 proc.) oraz TVP2 (głównie serial „Castle”; tylko 4,96 proc.). W grupie komercyjnej Polsat jest już jednak zdecydowanym liderem.

grafika

  “Dlaczego ja?” to jeden z trzech formatu scripted-docu w obecnej ramówce Polsatu obok “Trudnych spraw” i “Nieprawdopodobne, a jednak”.

Oglądalność “Dlaczego ja?” odcinek po odcinku

 Oglądalność formatu na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu