„Dobre Rady” liderem wśród miesięczników poradnikowych

W październiku 2012 roku większość miesięczników poradnikowych dla pań zanotowało spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Poradnik Domowy”. Liderem zestawienia pozostały „Dobre Rady”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Rady” (Grupa Burda) w październiku 2012 roku wyniosła 402 579 egz. po spadku względem analogicznego okresu ub.r. o 8,24 proc.

Z czwartego na drugie miejsce awansowała „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer), której wynik sprzedażowy w analizowanym okresie jednak spadł o 4,50 proc. do poziomu 356 695 egz. Natomiast na trzecią pozycję z drugiej spadł „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 336 199 egz., a strata – 19,03 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się może znajdująca się na miejscu piątym „Claudia” (G+J Polska). Jej sprzedaż ogółem w październiku 2012 poszła do góry aż o 63,36 proc. do 281 637 egz.

Z kolei największy spadek wynoszący 22,26 proc. odnotował plasujący się na czwartej pozycji w zestawieniu „Poradnik Domowy” (Agora), a sprzedał się on w liczbie 300 432 egz.

W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku także największym wzrostem sprzedaży ogółem (10,33 proc.) pochwalić się mogła „Claudia”. Z kolei największy spadek w tym ujęciu dotknął już jednak „Oliwii” (Wydawnictwo Bauer) - było to 23,01 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?