Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne

Dominika Madej  dołączyła do SentiOne, obejmując stanowisko CEE PR & marketing managerki. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR w regionie CEE.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Dominika Madej CEE PR & marketing managerką w SentiOne
fot. materiały prasowe

Do zadań Madej należeć będzie lokalna adaptacja globalnej strategii, rozwój contentu i kampanii paid media, a także współpraca z mediami i partnerami. W swojej pracy ma skupić się na wykorzystywaniu danych z mediów online i społecznościowych do wzmacniania komunikacji i reputacji klientów SentiOne.

– Przez ostatnie lata w SentiOne skupialiśmy się przede wszystkim na rozwoju technologii i produktu – zwłaszcza w kontekście AI i automatyzacji analiz. Teraz czas wrócić do aktywnej komunikacji z rynkiem. Po kilku latach przerwy znów mamy osobę, która będzie odpowiedzialna za budowanie naszej widoczności i relacji z mediami, partnerami i otoczeniem biznesowym. Dołączenie Dominiki  to dla nas ważny krok – technologia i monitoring mediów mocno się zmieniają, a my chcemy aktywnie komunikować zmiany zachodzące w naszej organizacji – mówi mówi Jan Kołątaj, CEE business director w SentiOne.

Madej przez ostatnie kilkanaście lat tworzyła i wdrażała strategie komunikacyjne, łącząc działania offline, digital i PR. Pracowała dla marek z różnorodnych sektorów, od przemysłu i administracji, po nowe technologie i media. Jej specjalizacja to budowanie narracji marki, działania wizerunkowe, content marketing oraz współpraca z mediami.

SentiOne to platforma do monitorowania internetu i mediów społecznościowych (social listening) oraz automatyzacji obsługi klienta przy użyciu sztucznej inteligencji (AI). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta