Domy mediowe WPP zwycięzcami światowego przetargu Shella

Sieci domów mediowych MediaCom i Maxus (WPP) wygrały przetarg na obsługę globalnego budżetu mediowego koncernu Shell o wartości 240 mln dolarów.

Press
Press
Udostępnij artykuł:

Firmy WPP startowały w przetargu jako Team Media for Shell. Zespół obsługujący Shella będzie kierowany przez MediaCom UK z Londynu, dotychczas współpracujący z tym naftowym koncernem. MediaCom i Maxus rozpoczną współpracę z Shellem 1 lipca. Będą odpowiedzialne za planowanie i zakup mediów zarówno dla całego koncernu, jak i należących do niego marek Pennzoil i Quaker State.Marcin Burdach, marketing manager odpowiedzialny za kanały sprzedaży w Shell Polska, poinformował serwis press, że decyzja ta nie oznacza jakichkolwiek zmian dla polskiego rynku. 

Press
Autor artykułu:
Press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta