Do stacji (Sieć Eska, Eska Rock, Siec Agora, Tok FM i siećAd.point) dołączyły: sieć Vox FM, sieć Plusa oraz ponadregionalneRadio Wawa.
Dwie oferty w ramach pakietu "Drapacz Chmur" pozwolą naelastyczne dopasowywanie go do potrzeb klientów. Pierwsza opartajest o stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy Radiowej Time oraz siećRadia Wawa. Druga o sieć Ad.point i sieć Radia Plus. - Takakonstrukcja umożliwi zróżnicowanie cen, a co za tym idzie znacznieszerszą dostępność produktów firmowanych przez markę - mówiAgnieszka Odachowska, PR Manager Radio Eska Time Sp. z o.o.
Kampanie z wykorzystaniem "Drapacza", tak jak poprzednio, mogąbyć realizowane za pośrednictwem trzech biur, tj. Time, Agory i CRMedia. Wszystkie kampanie zaakceptowane i zaplanowane do dnia 21sierpnia, będą zrealizowane według dotychczasowej oferty. Zleceniazłożone po tej dacie będą realizowane z wykorzystaniem nowychproduktów.

- Stworzenie pakietu "Drapacz Chmur" wzbogaciło ofertę radiowąna polskim rynku. Dodawanie kolejnych podmiotów świadczy o sukcesietego produktu i niesłabnącym zainteresowaniu. Pakiet jest bardzodobrym sposobem na dotarcie do szerokich grup docelowychzamieszkałych w średnich i dużych miastach, a dodawanie kolejnychstacji zwiększa potencjalny zasięg pakietu. Szczególnie istotnązmianą wydaje się dołączenie ponadregionalnego radia Wawa, która tostacja jako jedyna na rynku nadaje tylko i wyłącznie polskiepiosenki, przez co posiada unikatowych słuchaczy - komentujeKrzysztof Kuligowski, Radio Director domu mediowego Carat.