„Drogowe ABC” w akcji Polskiego Czerwonego Krzyża i Circle K (wideo)

Polski Czerwony Krzyż we współpracy z Circle K Polska w marcu rozpocznie w przedszkolach w całej Polsce kampanię edukacyjną o bezpieczeństwie w ruchu drogowym „Drogowe ABC”. Na stacjach Circle K ruszyła już promocja związana z tą akcją.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Drogowe ABC” w akcji Polskiego Czerwonego Krzyża i Circle K (wideo)

Celem programu „Drogowe ABC”jest edukacja dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Działania edukacyjne rozpoczną się w przedszkolach w marcu i będą trwały do czerwca, obejmą 25 tys. dzieci z przedszkoli w całej Polsce.

Akcja jest realizowana przez Polski Czerwony Krzyż we współpracy z firmą Circle K Polska, która w całości ją finansuje. W ramach promocji, która zaczęła się 16 stycznia i potrwa do 20 marca, z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady kupionej na stacjach Circle K 10 groszy zostanie przekazane na realizację tego programu.

 

- Współdziałanie na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, a w szczególności bezpieczeństwa dzieci, jest nam szczególnie bliskie i spójne z naszą misją jako firmy odpowiedzialnej społecznie. Wierzymy, że odpowiednia edukacja wśród najmłodszych jest najlepszym i najbardziej efektywnym sposobem, by budować odpowiedzialne i świadome społeczeństwo - komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska. - „Drogowe ABC” to ważna inicjatywa, która w przystępny i ciekawy sposób przekazuje dzieciom wiedzę, jednocześnie ucząc prawidłowych wzorców zachowań, które na co dzień mogą podnosić bezpieczeństwo całych rodzin - podkreśla.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu oraz internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Holding budowlany chce kupić dziennik od Polska Press. W grze były naczelny

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy