Dwa "leżaki" Nokii

W ofercie fińskiego producenta telefonów komórkowych pojawiły się dwa nowe składane modele - Nokia 2650 i 2651

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ofercie fińskiego producenta telefonów komórkowych pojawiły się dwa nowe składane modele - Nokia 2650 i 2651, które robią większe wrażenie swoim designem niż możliwościami. Pierwszy z telefonów dedykowany będzie na rynek europejski, a drugi na rynek amerykański.

Użytkownik nie będzie mógł skorzystać z modułu Bluetooth ani cyfrowego aparatu fotograficznego. Będzie za to miał do dyspozycji panel LCD o rozdzielczości 128 x 128 pikseli, który odwzorowuje 4096 kolorów, a także technologię GPRS Class 4, platformę Java J2ME, gry, dzwonki polifoniczne, przeglądarkę internetową WAP 1.2.1 bazującą na protokole xHTML oraz obsługę wiadomości SMS i EMS.

Wymiary zewnętrzne Nokii 2650 to 86 x 46 x 22,9mm, a jej waga 97g. Do telefonu producent dołącza baterię litowo-jonową o pojemności 760 mAh, która pozwala na prowadzenie rozmów przez 3 godziny lub na 330 godzin czuwania.  Dokładna data wprowadzenia telefonów do sprzedaży oraz ich cena zależne będą od lokalnych operatorów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami