ROZWIŃ

e-PR i display w ofercie They.pl

Agencja They.pl rozszerza swoją ofertę o e-PR i internetową reklamę graficzną. Nowymi usługami będą zajmować się w firmie osobne działy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Do tej pory agencja They.pl specjalizowała się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. W styczniu w firmie wyodrębniono dwa nowe działy, które będą zajmować się działaniami e-PR oraz reklamą graficzną. Za pierwszy odpowiada Joanna Suchocka, która w They.pl zajmowała się dotychczas copywritingiem. Natomiast kierownictwo nad działem reklamy graficznej objął Michał Jabłoński, który jest jednocześnie dyrektorem działu SEM.

– Rozszerzenie oferty o nowe usługi pozwoli nam lepiej spełnić oczekiwania tych klientów, którzy oczekują kompleksowej oferty, nie chcąc powierzać różnych działań e-marketingowych odrębnym podmiotom – uzasadnia Maciej Miszczuk, prezes zarządu They.pl. Agencja zapowiada już uruchomienie kolejnych działów, które będą zajmować się nowymi usługami.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

Duży polski operator rezygnuje z telewizji analogowej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

O banku Zygmunta Solorza dalej cicho. A zarabia coraz więcej

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Na Robloksie dwa razy więcej Polaków niż na Twitchu. Najmocniej przyciąga inna gra online

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

Więcej widzów TVP2 ogląda "The Voice of Poland"

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

"Google staje się zabójcą ruchu". Niemieckie media poskarżyły się na giganta z USA

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę

Wprowadzali na rynek Plusha, Viaplay i Canal+ online. Teraz mają nową pracę