Ponad 17,1 milionów Amerykanów obejrzało wywiad Meghan Markle i Harry'ego z Oprah Winfrey w CBS, w którym opowiedzieli o kulisach życia w rodzinie królewskiej i powodach odejścia ze służby monarchii.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/meghan-i-harry-wywiad-z-oprah-winfrey-wprawni-celebryci-ile-zyskali-wartosc-marketingowa ##
Okazuje się, że wywiad wpłynął znacząco na zainteresowanie Amerykanów elementami scenografii widocznymi podczas rozmowy. Szczególnym zainteresowaniem, jak podaje Ad Age, cieszą się meble ogrodowe, w tym fotele, na których siedzieli Oprah, Meghan i Harry. Kilkuprocentowymi wzrostami sprzedaży pochwalił się producent mebli ogrodowych Christopher Knight Brands.

Wiklinowe fotele za 554 dolary w dzień po emisji rozmowy wyprzedały się już całkowicie na Amazonie, Target i Overstock.com. Dużym wzięciem cieszą się również dywan ogrodowy, niski stolik ogrodowy czy sukulenty.
Sporym zainteresowaniem w sklepach cieszy się także sukienka Meghan, którą miała na sobie podczas wywiadu. To projekt Giorgio Armani, kosztuje 4,7 tys. dolarów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/meghan-i-harry-wywiad-z-oprah-winfrey-wprawni-celebryci-ile-zyskali-wartosc-marketingowa ##
Pierwszy wywiad Meghan i Harry'ego od opuszczenia rodziny królewskiej
CBS pokazała wywiad Oprah Winfrey z księciem Harrym i księżną Meghan w niedzielny wieczór 7 marca o g. 20 czasu amerykańskiego, po popularnym programie "60 Minutes".
Program pokazały stacje należące do CBS, można go było obejrzeć także na stronie CBS.com. W Wielkiej Brytanii rozmowę pokazała ITV. Należąca do ViacomCBS Global Distribution Group CBS miała według "The Wall Street Journal" zapłacić za emisję około 9 mln dolarów. To opłata licencyjna dla firmy Harpo Productions, należącej do Oprah Winfrey, która jest producentem tej rozmowy. Książę i księżna Sussex nie otrzymali wynagrodzenia za wywiad.

Rozmowa z Oprah Winfrey to pierwszy wspólny wywiad pary książęcej Sussex, odkąd w styczniu ub.r. niespodziewanie ogłosili odejście z rodziny królewskiej.
Specjalny 2-godzinny program został wyprodukowany przez Harpo Productions. Producentami wykonawczymi są Terry Wood oraz Tara Montgomery, a współproducentem wykonawczym jest Brian Piotrowicz.










