Ekspansja firmy odzieżowej Bytom. Chce otworzyć 16 sklepów firmowych

Spółka odzieżowa Bytom planuje otwarcie w tym roku 16 nowych sklepów firmowych, które sfinansuje ze środków własnych oraz z leasingu, poinformowała spółka w raporcie rocznym za 2010 r.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

„Obecnie realizowana strategia polega na skupieniu się emitenta na sprzedaży wyrobów pod własną marką na rynku krajowym. W 2011 roku jednostka dominująca planuje dalsze zwiększenie liczby sklepów - otwarcie 16 nowych placówek" - podano w komunikacie.

Spółka zamierza otwierać nowe sklepy pod marką Bytom o łącznej  powierzchni handlowej: w 2011 roku 2,3 tys. m. kw., w 2012 roku 1,6 tys. m. kw., a w 2013 roku 0,3 tys. m. kw.

Strategia na lata 2011-2014 obejmuje również stworzenie nowej marki męskiej odzieży formalnej i uruchomienie 1,5 tys. m. kw. powierzchni handlowej sklepów.

Spółka podała, że w tym roku zamierza także kontynuować w 2011 roku program restrukturyzacji oraz zmniejszyć poziom zatrudnienia w spółce.

Spółka odzieżowa Bytom miała 30,46 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 24,06 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 66,94 mln zł wobec 97,52 mln zł rok wcześniej.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta