Ziemkiewicz i Miś account directorami w agencji UM

Elżbieta Ziemkiewicz i Aleksandra Miś awansowały na nowo utworzone stanowiska w zespole domu mediowego UM, należącego do grupy Mediabrands.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ziemkiewicz i Miś account directorami w agencji UM
Elżbieta Ziemkiewicz, Aleksandra Miś

Elżbieta Ziemkiewicz jest odpowiedzialna za zarządzaniem zespołem obsługującym Johnson & Johnson (HUB CEE), natomiast Aleksandra Miś kieruje teamem pracującym dla takich klientów jak m.in.: Mattel, ETi, Honda i Spotify.

Obie awansowały ze stanowisk communication manager i raportują bezpośrednio do Michała Jasińskiego, managing directora domu mediowego UM.

Elżbieta Ziemkiewicz w mediach pracuje od ponad 8 lat. Z agencją UM związana jest od 2 lat. Swoją karierę zawodową zaczęła od pracy w Wavemakerze, w teamie obsługującym firmę Henkel Polska, a następnie w zespole Nestle Polska. Przeszła ścieżkę od media assistant do digital managera.

Aleksandra Miś ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Do UM-u dołączyła 2 lata temu. Wcześniej swoją karierę rozwijała m.in. w specjalistycznej komórce performance’owej w GroupM, a następnie w Zenith (Publicis Media), gdzie przez niemal 4 lata pełniła funkcję media managera. Pracowała dla takich klientów jak: Play, Nestle, Danone, J&J, Electrolux, Volkswagen Group, P&G, LVMH.

Komentarze (8)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek