Ergo Hestia chwali się w reklamach, ile firm i marek ubezpiecza

W prasie i internecie rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa Ergo Hestii. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z domem mediowym Brand Connection.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Hestii pokazują, jaką część najważniejszych przedsiębiorstw i marek w Polsce ubezpiecza ta firma. Okazuje się, że Ergo Hestia pracuje dla od 83 do 92 proc. spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w indeksach WIG 20 i WIG-BUDOW. , przedsiębiorstw z pierwszej dziesiątki najbardziej zyskownych w kraju oraz marek z pierwszej dziesiątki najcenniejszych polskich brandów.

grafika

Kampania - rozpoczęta 7 maja, a zaplanowana do 15 czerwca - obejmuje prasę opiniotwórczą („Wprost”, „Newsweek Polska”, „Polityka”, „Harvard Business Review”, „Bussinesman.pl” i „Nowy Przemysł”) oraz internet (wnp.pl - strona główna i dział „Finanse”).

grafika

Kreację kampanii Ergo Hestia przygotowała we własnym zakresie, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Brand Connection.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski